DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 4 lipca 2015

Morskie opowieści.

Wakacje już się zaczęły. Najbliższe dni będą bardzo upalne i aż strach pomyśleć jak ja je przetrwam. Najlepszą opcją byłoby wybrać się nad morze. Tam nie tylko jest chłodniej, ale też nadmorski wiatr nie daje odczuć tego palącego słońca. W związku z tym nadmorskim klimatem pomyślałam, że uszyję poduszkowiec w kształcie rybki. Przynajmniej w ten sposób mogę przybliżyć sobie ten  klimat. Rybka ma około 60 cm długości i 40 cm szerokości. Materiał dobrze Wam znany. Wiem, pewnie macie go już dość. Postaram się to poprawić w kolejnym poście. Pozdrawiam i buziaki dla WAS.







Wczoraj dostałam bardzo miły prezent z okazji zaległych urodzin. Nie mam w zwyczaju chwalić się prezentami, ale ten jest wyjątkowy, jak zawsze .
W końcu udało nam się umówić z moją przyjaciółką, bo trzeba przyznać, że znamy się już całe życie. Poniżej kilka fotek z urodzinowego prezentu, który jest niesamowicie fotogeniczny. Dziękuje za spotkanie, co prawda krótkie, ale mam nadzieję, że uda nam się to w najbliższym czasie jeszcze nadrobić. 












Uwielbiam taką kolorystykę, jest niesamowicie pozytywna a to jest dla mnie teraz najważniejsze. Dla Was mnóstwo buziaków i pozytywnych wibracji.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz