DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 24 lipca 2015

Słoiczku nakryj się.

W nawiązaniu do poprzedniego posta dotyczącego słoikowych inspiracji, dziś mam dla Was swoją wersję SŁOIKA. Jestem z niego zadowolona a to pewnie dlatego, że był robiony spontanicznie i nie miałam konkretnego planu na to jak mógłby wyglądać. Być może to właśnie taki czas twórczy nadszedł, że nie muszę się długo nad czymś zastanawiać tylko samo wszystko po prostu przychodzi. Dobrze by było, żeby wszystko tak gładko szło w życiu. W każdym bądź razie, cieszy mnie podwójnie, moja praca kiedy rzecz którą zrobiłam, dobrze się prezentuje i cieszy moje oczy. Mam nadzieję, że Wam mój Słoik też przypadł do gustu. Poniżej kilka inspiracji do czego można go wykorzystać. Oczywiście możliwości jest bardzo wiele. Myślę, że nie pogardził by nawet zwykłą pszenną mąką. Nie mniej jednak kolorowa zawartość prezentuje się zdecydowanie lepiej i nadaje mu jeszcze większego animuszu.











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz