DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 9 lipca 2015

Tablica wartości.

Dziś będzie coś zupełnie innego. Pomyślałam sobie, że każdy z nas ma jakieś wartości, które wyznaje. Jest ich pewnie całe mnóstwo. Ja również mam wiele wartości, które są dla mnie najważniejsze. Na dzisiejszej tablicy, wartości umieściłam może trochę subiektywnie. Chciałam, żeby były one optymistyczne i dawały podsumowanie RODZINY. Tak więc nie będąc oryginalna na pierwszym miejscu umieściłam MIŁOŚĆ, kolejne to słodkie życie, którego chcąc nie chcąc dostarczają nam dzieci, nadzieja, która bynajmniej nie jest dla głupich i jako znak = RODZINA będąca połączeniem wszystkich powyżych wartości. Myślę, że każdy z nas może zrobić swoje subiektywne wartości i połączyć je we własne kompilacje. Jedynym elementem, który zawsze będzie znakiem równości będzie RODZINA. Tego się trzymajmy, bo to najważniejsze. Buziaki dla Was i mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was jak zawsze.












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz