DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

niedziela, 29 listopada 2015

Gwiazdko, gwiazdko pięknie świeć......

Czas oczekiwania na Święta chyba wszystkim kojarzy się z przygotowywaniem prezentów, ozdób choinkowych oraz wielką wewnętrzną przemianą duchową. Ja również staram się oprócz przygotowywań związanych z prezentami i ozdobami, zadbać też o swój wewnętrzny spokój i przemianę, choć nie jest to łatwe w dzisiejszym czasie, kiedy tyle słyszymy o katastrofach, zamachach terrorystycznych. Przerażające fakty burzą naszą wewnętrzną harmonię wprowadzając niepokój , strach a z drugiej strony złość i niemoc. Bądźmy silni i starajmy się szukać równowagi dla swojego wnętrza. Ja mam wiele sposobów na to, po prostu idę za głosem serca i czasem spontanicznie taka równowaga przychodzi np: szyję, wymyślam nowy projekt, lub realizuje kolejne pomysły związane z blogiem. Szycie kolorowych zabawek, przytulanek lub realizowanie czegoś nowego daje mi mnóstwo radości, zmienia moje myślenia na inne tory i ma to dla mnie duże działanie terapeutyczne. Kolorowe przedmioty są radosne i staram się dodawać ich jak najwięcej do wszystkich moich projektów. Czasem zaszaleje z motywami i łączę je naprawdę w szalonym zestawie, po to żeby właśnie było ciekawiej radośniej, jeżeli będziemy czuli, że to co zrobiliśmy dobrze na nas wpływa i my czujemy się w tym dobrze, to każdy projekt się obroni bo jest w 100% nasz - prawdziwy. Dla radosnej aury dziś, radosna gwiazdka z długimi nóżkami w sam raz do przytulania i otaczania się pozytywnym stanem. Buziaki dla WAS Kochani.












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz