DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 27 listopada 2015

Wianuszek Świąteczny i całoroczny.

Taki wianuszek pierwszy raz zobaczyłam na blogu http://kreatywnezycie.blogspot.com/ i bardzo mi się spodobał. Jest dla mnie ważne, żeby promować ciekawe rękodzieło, więc zachęcam do zaglądnięcia. W związku z tym postanowiłam spróbować swoich sił i zrobić swój własny ze swoim splotem, choć mam w zanadrzu jeszcze jeden pomysł. Wianuszki, które widziałam w sieci przeważnie miały splot w formie warkocza. Wiecie, że lubię dorzucić swoje trzy grosze i musi być nieco inaczej.  Obecny wianuszek jest bardziej wpisany w stylistykę Świąt Bożego Narodzenia, a to za sprawą kokardy w czerwonym kolorze.  Kokardę można zmienić na inną ozdobę w innym kolorze np: guziki albo kwiatki i wianuszek, może być z powodzeniem ozdobą pokoju dziecięcego, albo przedpokoju i stać się wianuszkiem całorocznym. Mój powstał póki co z myślą o Świętach i taka kolorystykę również chciałam zachować. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Mnóstwo pozytywnych wibracji.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz