DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 19 lutego 2016

Kic, kic - pozytywny króliczek.


Czas królikowego i zajączkowego szaleństwa trwa. Może ten akurat nie wygląda jak króliczek Wielkanocny, ale czy ktoś wie jak powinien być wystylizowany Wielkanocny zajączek czy króliczek? Mój zdecydowanie jest w pozytywnym nastroju i ma zamiar zarazić nim wszystkich dookoła. Tym, którzy mają gorszy dzień ,albo chwilowe załamanie nastroju życzę, aby ten czas jak najszybciej minął. Ja zawsze sobie powtarzam, że po gorszym czasie w końcu musi nadejść pozytywny i pełen energii, tak samo jak w przyrodzie po burzy i ponurej aurze, w końcu musi wyjść słońce. Trzymajcie się i nie poddawajcie i myślcie pozytywnie, ja od jakiegoś czasu zaczęłam taki etap, że staram się myśleć tylko pozytywnie, a jeśli nachodzą mnie gorsze myśli od razu aplikuje swojej głowie małą terapię pozytywnego myślenia i powtarzam wszystko odwrotnie, żeby było tylko pozytywnie. Szycie i tworzenie to moment, który daje mi energię i zabija wszystkie złe nastroje i złą energię. Może każdy z Was powinien spróbować czegoś podobnego lub czegoś innego co właśnie sprawia, że przestajecie myśleć o złym nastroju a wasz umysł przestawia się na zupełnie inne tory i nagle czujecie, że dopływa do Was energia. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz