DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 29 lutego 2016

Ażurowe co nie co....

 Ostatnio coś Was zaniedbuje, ale niestety na jakiś czas opuściła mnie wena twórcza, a poza tym stan mojego umysłu ostatnio pozostawia wiele do życzenia. Nie mniej jednak dziś specjelnie dla Was kolejny wpis . Dziś przechodzę do konkretów, bez psychologicznych i emocjonalnych słów, taki czas. Dziś nie mam przemyśleń, które nadawałyby się do publicznego opublikowania..... więc......
Ramki to tradycyjny element, aby nasze wnętrza zyskały przytulny klimat i przede wszystkim stały się oprawą dla naszych zdjęć, ale to także świetny element dekoracyjny. Ta którą chcę Wam dziś pokazać jest typowo dekoracyjna, ale można zrobić z niej również zwykłą ramkę na zdjęcia. Ja postanowiłam, że będzie takim eksponatem muzealnym w domu, czyli do patrzenia i zdobienia wnętrza. Chciałam nadać jej trochę więcej uniwersalności więc została pomalowana dwustronnie. Z jednej pudrowym różem z elementami zdobienia w postaci kreseczek, a z drugiej farbą w kolorze złotym z delikatnymi zdobieniami z postaci biało- czarnych kropeczek. Różowa kokardka jest dodatkiem z przeznaczeniem do pokoju dziewczynki, natomiast bez kokardki zarówno jedna jak i druga strona jest zupełnie uniwersalna. Powiem Wam, że takie małe drewniane elementy przy naprawdę nie wielkiej pracy tworzą niesamowity efekt i ciekawy design. 
Mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was i byle do wiosny :)













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz