DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 3 lutego 2016

Świat z girlandą.

Miałam mały przestój w moich twórczych inspiracjach. Cały czas poszukuje nowych wyzwań i ciągle coś kotłuje się w mojej głowie. Choć ostatnio czas mi nie sprzyja, jakiś spadek energii i w ogóle dziwnie, ale grunt to znaleźć cel. Wiem, że jak wpadnę w taki ciąg pracy i moich twórczych inspiracji od razu wiem, że żyję, zapominam o trudnościach i jakichś niepowodzeniach. Ta praca działa na mnie niezwykle pozytywnie i terapeutycznie. Niektórzy ze zdenerwowania piją, palą, inni sprzątają - mnie się też to zdarza, jeszcze inni szyją i tworzą - to zdarza mi się znacznie częściej :).
Dziś girlandy do pokoju dziecka. Jedna typowo dla dziewczynki a druga uniwersalna. Podjęłam wyzwanie i w końcu uszyłam dawno planowane girlandy. Girlanda dla dziewczynki jest pokazana w dwóch wersjach bez koronki i z koronką dla różnorodności. Jak zawsze dla Was mnóstwo pozytywnych wibracji i trzymajcie się ciepło.














Brak komentarzy :

Prześlij komentarz