DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

niedziela, 15 maja 2016

Literki - do pokoju dziecka.

Czy lubicie zmiany? Ja codziennie zadaje sobie to pytanie. Niekiedy myślę, że niczego innego nie potrzebuje tylko zmian, które odświeżyły by moją przestrzeń mój umysł. Jestem na nie otwarta, ale zawsze jednak jest szala po drugiej stronie, która potrafi mi to wszystko popsuć i walczy z tym, żeby było jednak tak jak jest. Czasem może małe zmiany krok po kroku, są bardziej skuteczne i nie wywołują wielkiej rewolucji, a z biegiem czasu wszystko samo się układa. Jednak u mnie niekiedy zmiany przychodzą znienacka jak wielkie oberwanie chmury. Czy jest skuteczna recepta na przygotowanie się na to, że teraz coś będziemy robić inaczej niż zwykle, że musimy inaczej  z organizować czas, żeby się ze wszystkim wyrobić. Rutyna potrafi nas skutecznie zniechęcić do zmian, zwłaszcza taka, która daje nam poczucie bezpieczeństwa. No cóż otwierajmy się na zmiany i walczmy o sobie.  Tymczasem mam dla Was dziś literki - szyte dla LEONIE, które  to również były prezentem na chrzciny. Takie literkowe akcesoria są bardzo oryginalnym elementem dekoracyjnym pokoju dziecka. Można nimi ożywić i  zmienić klimat miejsca, w którym przebywa dziecko. Pozdrawiam Was i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz