DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 18 maja 2016

Ręcznie malowana torba na zakupy.

Podobno najlepsze rzeczy wychodzą pod wpływem chwili. Podobnie jest z nieoczekiwaną imprezą, albo spotkaniem na tzw. spontanie. Nie inaczej było z dzisiejszą bohaterką dnia - torbą na zakupy. Miałam bliskie spotkanie właśnie z płócienną torbą i postanowiłam, że nieco ją podrasuje. I tak jak wcześniej wspomniałam na zupełnym spontanie powstało coś takiego. W gruncie rzeczy chciałam wypróbować nowe pastele do tkanin i sprawdzić ich możliwości. Moja nowa  torba na zakupy czeka na swój dzień ;). Już kotłują mi się nowe pomysły w głowie, ale musi nadejść ta chwila, żeby coś z nich wyszło. Pogoda za oknem jakaś dziwna, słońce na przemian z deszczem a do tego nie za ciepło. Ciepła potrzebuje, słońca potrzebuję. A WY? Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz