DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 26 maja 2016

Dzień Matki.







Choć nie przygotowałam dziś żadnej hand made -owej prezentacji z okazji Dnia Matki, to jednak pamiętam doskonale o tym wyjątkowym Święcie. Choć sama jestem mamą, to jednak zawsze w to Święto myślę o swojej mamie.
 Myślę, że każdy z nas przechodził taki etap w życiu, że słowa mamy traktował jak czepianie się szczegółów i zawsze powstawał tzw. konflikt pokoleń. Pamiętam jak dziś, kiedy mówiłam do mamy, że trzeba iść po przodu z duchem czasu i ciągle wydawało mi się, że ja miałam rację. To nieunikniony moment w życiu każdego dziecka. Teraz kiedy sama jestem matką, wiem, że moja mama w bardzo wielu rzeczach miała rację. I nawet sama się do nich teraz przyznaje, przed sobą i innymi. Jak można było być takim głuptasem - powtarzam sobie. Teraz też wiem, co czuła moja mama, kiedy poszłam gdzieś bez pozwolenia na kilka godzin a ona bardzo się o mnie martwiła. Nie umiałam tego zrozumieć, dopóki sama nie zostałam matką. Ta troska o dziecko o to, żeby w jego życiu wszystko było dobrze, jest czymś niewytłumaczalnie nadzwyczajnym, czymś czego nie można po prostu zdefiniować, to się czuje sercem, każdą częścią ciała. Tak jak moja mama, tak i ja teraz jestem w stanie wybaczyć moim dzieciom wszystko, mimo tego, że potrafią doprowadzić mnie do szewskiej pasji. Tak to jest być matką, która wszystko wybaczy, zawsze pocieszy, da dobrą radę i zawsze jest przy nas. Doceniajmy każde słowo naszej mamy, nawet to trudne i bolesne, ona chce dla nas dobrze. Doceniajmy każdą chwilę, bo kiedyś może być na to już za późno. I prawda, która nigdy nie straci na swej wartości jest taka, że lepiej coś przeżyć, niż później żałować. Tak więc, doceniajmy MAMY , ich rady,  ich słowa i  nie traktujmy tego jak wtrącanie się do naszego życia.  Przyjdzie taki moment, w naszym życiu, że oddalibyśmy wszystko, żeby choć raz wtrąciła swoje słowo, żeby choć raz powiedziała nam co mamy zrobić, ale może być już za późno. 
 Świętujcie kochane mamy. 
Wszystkim MAMOM z okazji ich Święta, życzę:  ZDROWIA,  pogody ducha, dobrych rad dla swoich dzieci,  żeby czuły się potrzebne, wyjątkowe i docenione.
Mnóstwo pozytywnych wibracji dla WAS. 


Dziama AND Inspiration.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz