DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 12 września 2016

Rustykalnie, ślubnie.

Na początku muszę Was bardzo przeprosić, że tyle czasu mnie nie było. Zdecydowanie częściej się pojawiałam, niestety ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo pracowite. Remonty i poremontowe sprzątanie, które ciągnie się jeszcze za mną trochę zabrały mi czasu. Jeszcze krótki wyjazd nad morze i powrót do rzeczywistości, czyli kontynuacji sprzątania poremontowego. Jeszcze jest wiele do zrobienia, ale póki co mam dla Was kartkę dla nowożeńców w rustykalnym wydaniu. Mam nadzieję, że cieszycie się z mojej reaktywacji, bo te ostatnie tygodnie zupełnie mnie wyeksploatowały, także "reaktywacja" jest tutaj jak najbardziej trafionym słowem. Już nie mogłam się doczekać powrotu do pisania postów i tworzenia nowych rzeczy. Nie sądziłam, ze remont może być aż tak wyczerpujący. Mimo wszystko jestem pozytywnie nastawiona i już nastawiam moją głowę na nowe tory inspiracji. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz