DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 24 sierpnia 2016

Czarno- białe też może być przytulne.

Czarno - białe wnętrza już na dobre zadomowiły się w naszych gustach i trzeba przyznać, że trudno będzie je zdetronizować. Wcale się temu nie dziwię, gdyż potrafią być radosne i bardzo przytulne mimo, że są monochromatyczne i minimalistyczne. Ja już od bardzo dawna jestem zakochana w takich wnętrzach i wydawałoby się, że już wszystko w nich widziałam, to jednak one wciąż mnie pozytywnie zaskakują. Dziś mam dla Was kolejną dawkę ciekawych propozycji dziecięcych pokoi, właśnie w czarno- białej aranżacji. Powiem Wam, że na mnie robią wrażenie i wzbudzają tylko optymistyczne uczucia, mimo, że jest w nich tylko czerń i biel, co dla niektórych jest przygnębiające. Dlatego mam zamiar złamać te mit, że czarno- białe wnętrza nie potrafią być optymistyczne. 
Mam nadzieję, że Wy również przekonacie się do mojej opinii. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. 









Źródła inspiracji zaczerpnięte ze stron: myhome.pl ; decoist.commama-granda.plhohonie.plmamapotrafi.plpodobasie.netuszytezdzieciecychsnow.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz