DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 30 listopada 2016

Świąteczna girlanda.

W kraczamy w grudniowy czas, za tydzień Mikołaj. Zabiegani codziennością i rutyną z dnia na dzień, powtarzamy te same czynności i wydaje nam się, że jeszcze mamy dość czasu, a tutaj za miesiąc Nowy Rok. Ja sama daję się złapać w tą pułapkę i ciągle mi się wydaje, że przecież jest jeszcze dużo czasu. Cały rok tak zleciał nie mówiąc już o dniach godzinach. Co roku ten fakt coraz bardziej mnie zaskakuje. Może dlatego, że mam dzieci i widzę jak rosną i stają się coraz mądrzejsze i rozumniejsze, samodzielne. A ja patrzę jak ucieka czas, choć jestem w nim wraz z moimi myślami, czynnościami i tą całą codziennością. Nic nie możemy zrobić z tym naszym "Ojcem Czasem", musimy mu dorównać i wykorzystać go jak najlepiej. Ale czasem odrobina lenistwa jeszcze nikomu nie zaszkodziła :)
Dziś świąteczna girlanda, kolorowa i na parcianym sznurku i przede wszystkim do samodzielnego komponowania, można ją przekładać, ustawiać w poziomie lub pionie, dodawać różne dodatki, to kwestia wyobraźni.  Jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz