DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 4 listopada 2016

Poduszka z Minecraftem

Do uszycia tej poduszki zmobilizowały mnie urodziny mojego bratanka. Podobnie jak mój syn, lubi grę Minecraft, która polega na budowaniu domu z brył sześciennych. Można wybudować całe miasto, ogród, basen nawet zwierzęta z kanciastymi głowami:). No ta gra to jakiś fenomen wśród dzieci. 
Wracając do tematu, chciałam sprawić mojego bratankowi, coś do pokoju. Poduszka to w sumie prosta sprawa, ale liczyło się co na niej będzie. Podobnie jak większość dzieci lubi Minecrafta, więc postanowiłam zrobić poduszkę z głową ludzika imieniem Vertez. Dostałam instrukcję od mojego syna, który wcześniej narysował mi wszystkie szczegóły twarzy i tak przystąpiłam do jej szycia. Pomysł z poduszką z Minecrafta tak spodobał się mojemu synowi, że zamówił uszycie kolejnej wersji poduszki dla siebie. Kolorystyka jest trochę zmieniona, gdyż nie miałam materiału w kolorze ciałowym, ale myślę, że wyszło ok. Projekt zatwierdzony przez mojego syna w wersji z słuchawkami o to jest. Przepraszam Was, że nie mam dziś dnia do pisania, ale od rana walczę z okropnym bólem głowy i nie kleją mi się dziś słowa. Mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was. 





2 komentarze :

  1. Jaka pomysłowa poduszka:) A muzyka na blogu wprawia w bardzo przyjemny nastrój :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Muzyka miała być takim miłym akcentem, żeby było bardziej nastrojowo i sympatycznie :)

      Usuń