DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 8 listopada 2016

Świąteczne nowości - czas zacząć.

Ostatnio nie mam wielkiej twórczej inspiracji i ciągle, chodzę z głową w chmurach. Mam duży kryzys i czasem wydaje mi się, że to wszystko co robię, nie ma większego sensu. Chyba każdy artysta, choć ja się za takiego nie uważam, przechodzi pewien kryzys w swoich poczynaniach i musi to przetrwać. W końcu nic nie trwa wiecznie i przecież kiedyś musi się skończyć zły czas. Może to też moment, żeby wprowadzić małe zmiany i wyjść nieco dalej. Tak czy inaczej, dziś skromna ramka ze skromnym wnętrzem w klimacie Świąt Bożego Narodzenia. Ramka pozostała bez szybki, którą oczywiście stłukł mój syn piłką, ale właśnie dlatego wykorzystałam ją do zrobienia takiej ozdoby. Ramka powędruje do klasy mojego syna, jako element dekoracyjny. Dzięki, że jesteście.
Jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz