DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 22 grudnia 2016

Pakowanie prezentów w stylu shabby chic.

Przyszedł czas na pakowanie prezentów. Zostały jeszcze dwa dni i dla tych co jeszcze nie wiedzą jak zapakować prezenty, lub nie mają pomysłu, proponuje styl shabby chic. Nie musicie specjalnie kupować papierów czy kokardek. W shabby chic liczy się właśnie naturalny efekt zniszczenia wynikający upływającym czasem. Na pewno  większość z Was ma stare gazety, może jakieś zeszyty z nutami, warto zatem poszperać w piwnicy lub na strychu. Stare wstążki lub koronki, skrawki materiałów, które gdzieś plączą się po domu, mogą stać się świetną bazą do zrobienia ciekawych dekoracji na prezenty. 
Ja oczywiście nie znalazłam ani jednej gazety a miałam ich sporo, niestety wszystkie wyrzuciłam, a teraz były by jak znalazł. Mimo wszystko wykorzystałam do opakowania prezentów papier do rysowania, który mam na dużej rolce. Ma on taki kolor, zupełnie przypominający stary papier, który od leżenia stał się pożółkły. Dodałam do niego oczywiście królujący ostatnio u mnie parciany sznurek, do tego samoprzylepne koronki i scrapki z ornamentem i gotowe. Proste pakowanie i efekt naprawdę ciekawy. Możecie do każdej paczuszki dołączyć zieloną gałązkę, albo własny napis. Nawet niedbale przetargany papier może stworzyć detal uwydatniający styl shabby chic. 
Zatem do dzieła. Mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was.


















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz