DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 7 grudnia 2016

Świąteczne safari.

 Jakiś czas temu kupiłam materiały z motywem zwięrząt tzn. z żyrafą i zebrą. Pokusiłam się na ten materiał, ze względu na to, że zwierzaki na nim miały duże rozmiary i mogłam je przez to wyeksponować. Już wtedy wiedziałam, że będą uszyte z nich poduszki. W końcu przyszedł na nie czas i szybkim rzutem na taśmę powstały poduszki w stylu safari. Chciałam nadać im trochę świątecznego klimatu, dlatego przyszyłam do nich kokardki z świątecznym wzorem. Takie biało-czarne tekstylia, świetnie się prezentują niemal w każdym wnętrzu i nadają mu szlachetności. Mały akcent w postaci czerwonych kokardek jest takim elementem, aby zachować klimat świąt. Póżniej zawsze można je odczepić i zachować tylko biało-czarną kolorystykę. 
Tymaczasem przed nami wielkie odliczanie do Świąt. Z każdym dniem zbliżamy się do nich coraz szybciej. Jak zawsze, mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was. 







1 komentarz :

  1. Bardzo fajny efekt :) To prawda, czerń i biel pasuję do wszystkiego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń