DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 17 grudnia 2016

Świąteczne drzewko czyli choinka z parcianym sznurkiem.

Jeżeli chcecie wprowadzić do swojego domu trochę świątecznego klimatu, już teraz można zacząć wprowadzać Bożonarodzeniowe akcenty. Choć myślę, że większość z Was już poczyniła kroki w tej sprawie. 
Jak to u mnie bywa, spontanicznie udało mi się coś zmajstrować i to już u mnie chyba standard, że to była szybka akcja. Kupiłam drewnianą choinkę, zupełnie przypadkowo. Choć miała na sobie dekorację, to jej cena była przystępna na tyle, że  postanowiłam ją kupić i zrobić z niej coś zupełnie swojego. Pozbyłam się dekoracji sklepowej, pozostawiłam tylko drewniany pieniek z białym sercem. Owinęłam choinkę parcianym sznurkiem dołożyłam białą filcową śnieżynkę, na którą przykleiłam drewniany pieniek. Na samym dole dodałam biała wstążkę, aby dodać choince lekkości. Całość wyszła całkiem nieźle jak na szybką spontaniczną dekorację, do której nie musiałam się specjalnie przygotowywać. To lubię najbardziej, wyciągam to co mam w tym momencie pod ręką i gotowe. Z łatwocią możecie wykonać to sami w domu. Proste dekoracje i ciekawy efekt to jest właśnie to. Taką choinkę możecie wykorzystać do dekoracji stołu wigilijnego i stworzyć dekoracje w kolorach ziemi, naturalnie.
Mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz