DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 28 listopada 2018

Metryczka dla małej dziewczynki.

Co jakiś czas przychodzi taki moment, że nie mam tzw. dnia do pisania. To właśnie dziś wypada ten bezinspiracyjny dzień. Moje myśli są zdecydowanie bardzo poplątane i mnóstwo w nich chaosu, nie odczuwam spokoju wewnętrznego, bo wiem, że jeszcze wiele rzeczy muszę zrobić. Te niedokończone sprawy spędzają mi sen z powiek i nie pozwalają w pełni harmonijnie funcjonować. W tym pędzie codzienności jaki obecnie prowadzę, zapominam o najważniejszych sprawach, o których tak często Wam mówiłam. Pomijając to wszystko, chciałam Wam dziś pokazać  metryczkę, którą zrobiłam dla małej Alicji, z okazji jej Chrztu Świętego. Cała metryczka została utrzymana w dziewczęcej kolorystyce, dodatki w postaci różowego bobaska i buteleczki podkreślają charakter metryczki i nie da się ukryć, że właścicielką owej ramki, jest dziewczynka. Wisienką na torcie zaś jest różowa czapeczka, która figlarnie zaczepiona została na prawym górnym roku ramki.
To kolejna metryczka dla cudownej małej księżniczki, którą miałam okazję robić i takie projekty zawsze, wprawiają mnie w dobry nastrój a przede wszystkim pozwalają na chwilę wytchnienia od codzienności. A w kolejnym poście powróce do naszych świątecznych inspiracji, abyście mogli zobaczyć co nowego wyczarowałam i może zainspiruje Was to do działania. Buziaki. Pozdrawiam Was i jak zawsze życzę Wam mnóstwa pozytywnych wibracji.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz