DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 15 listopada 2018

Mikołajkowe chmurki

Sezon przedświąteczny uważam za otwarty. Pomimo, że jest dopiero połowa listopada, a może już połowa, to i tak jestem z siebie dumna, że tak długo wytrzymałam bez posta w klimacie świąt Bożego Narodzenia. Nie da się ukryć, że to kolejny " przystanek" w kalendarzu, na który czekamy. Przede wszystkim wyjątkowy i szczególny. Reklamy w telewizji już wprowadzają nas w ten świąteczny czas, może jeszcze nie tak gwałtownie i nachalnie, ale w sklepach aż kipi od światecznych dekoracji, które wołają do nas" kup mnie". A dzisiaj ja też chciałam Was zacząć wprowadzać w klimat świąt takimi mikołajowymi poduszkami. W ogóle to ten przedświąteczny czas, zawsze napełnia mnie taką jakąś pozytywną siłą. Chociaż  teraz, gdy mój czas jest tak ograniczony, łapie tylko jego skrawki, ale nawet z nich cieszę się podwójnie. Inaczej niż zwykle. Może mniej oczekuję, ale też więcej odczuwam? Dzisiaj tak krótko. Mnóstwo pozytywnych wibracji.










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz