DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 21 listopada 2018

Świąteczny wianek na Boże Narodzenie.

Powoli, powoli ten przedświąteczny czas rozpędza się jak śnieżna kula i już za miesiąc przyjmie predkość kosmiczną, a każdy będzie myślał już o pachnącym barszczu z uszkami i cudownej rodzinnej atmosferze. Jaka jest recepta na udane święta? Czy w ogóle jakaś recepta jest potrzebna, jeśli ma się wokół tych, których kochamy i możliwość spoglądania na ich uśmiechnięte buzie? To chyba jest ta recepta. Ja natomiast intensywnie pracuje nad różnymi projektami, które gonią mnie w niesamowitym tempie. Również te inspiracyjne, za którymi najbardziej tęsknie, również są w toku produkcji. Dziś mam dla Was kolejną świąteczną niespodziankę, która może być  inspiracją do dekoracji domu. To wianek do którego wykorzystałam styropianowe koło, na które nawlekłam uszyty wcześniej lniany tunel, obficie pomarszczony, sam w sobie stwarza niesamowity efekt. Dodałam do niego jeszcze złoto- srebrne elementy, które wzbogacają całość projektu i nadają mu większej elegancji i charakteru. Taki wianek w takiej tonacji kolorystycznej odnajdzie się w każdym wnętrzu i nada mu równie piękneego i eleganckiego klimatu. Mam nadzieję, że już niebawem postaram się pokazać Wam kolejny świateczny klimatyczny post. A tyczmaczem życzę Wam mnóstwa pozytywnych wibracji. 













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz