DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 20 grudnia 2018

Świąteczne Anioły.

Do Świąt to już rzut beretem, a ja, a raczej mój dom, przypomina pobojowisko. Sprawy porządków i innych takich, zrzuciłam na dalszy plan, i bardzo mi to przeszkadza. Nie mniej jednak inne ważniejsze rzeczy skardły mi znaczną część czasu ale też wymęczyły mnie po brzegi. Użyję słów nieco pretensjonalnych, ale inaczej nie umiem określić zaangożowania w pracę jaką ostatnio włożyłam byle wyrobić się przed 23 grudnia, po prostu przeorałam swój umysł przez gąszcz wiedzy i czuję teraz, że należy mi się odpoczynek. Nigdy nie piszę o takich sprawach zawsze, staram się nastawiać Was pozytywnie, ale uwierzci, to był bardzo ciężki i trudny czas dla mnie, choć jeszcze kilka rzeczy przede mną, ale największy sajgon mam nadzieję, mam już za sobą. 
A dziś dla pokrzepienia swojego serca i uradowania Waszych, kilka solnych i kolorowych Aniołów z uroczymi uśmiechami. Pozdrawiam Was i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. I co nas nie zabije to nas wzmocni - te słowa pasują obecnie do mnie jak ulał :)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz