DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 30 kwietnia 2019

Gwiazdkowe poduszki dla małych Gwiazd.

Gdy przychodzą urodziny, koleżanek lub kolegów moich dzieci, zawsze obmyślam plan strategiczny, co też sprawić im na prezent. Jak zawsze jestem zwolenniczką praktycznych rzeczy i staram się być wierna tym przekonaniom, no może czasem je złamię. Mimo wszystko w tym przypadku, a raczej przypadkach postawiłam na praktyczność i z ochotą zabrałam się za uszycie poduszek w kształcie gwiazdek , których de facto już dawno nie miałam okazji szyć. Do ostatniej chwili nie wiedziałam jak będą wyglądały, gdyż chciałam dobrać je w taki sposób, żeby pasowały  do wystroju pokoju dziewczynek. W tej trudnej chwili nie zastąpiona była moja córka, która przecież najlepiej zna upodobania dziewczynek w tym wieku, więc sama dobrała odpowiednie materiały i dokładnie ustaliła która gwiazda będzie dla kogo. Tak oto wyjściowym motywem były pastelowe zygzaki, które znalazły się na obu poduszkach, druga strona każdej gwiazdki to etniczne piórka i czarne gwiazdki na białym tle. Zresztą sami zobaczcie i przekonajcie się która podusia jest bardziej elegancka. Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę Wam udanego długiego weekendu, mam nadzieję, że pomimo tej deszczowej aury, macie w sobie mnóstwo słońca. Jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz