DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

niedziela, 14 kwietnia 2019

Wianki Wielkanocne ubrane w lniany kołnierz.

Nie będę się dziś rozpisywać, bo tak naprawdę to zdjęcia są komentarzem do dzisiejszego posta. 
Ale w skrócie nadmienie z czego powstały wianki. Bazą do ich zrobienia były styropianowe koła, na które nawlekłam uprzednio uszyte lniane tunele. Ich długość była znacznie dłuższa od obwodu koła, stąd te osobliwe marszczenia. Do całości wianków dodałam florystyczne dodatki w postaci kwiatów, filcowe kwiaty uszyte przeze mnie oraz styropianowe jajeczka, delikatnie nakrapiane srebrnym i złotym motywem. Do obu wianków dodałam ptaszki jeden w kolorze bieli, drugi w różu. Każdy z nich jest inny, tak jak moje samopoczucie w momencie ich tworzenia. To fascynujące, że potrafią powstać rzeczy oparte na tych samych bazach, a mimo tego  ich charakter i wykończenie jest zupełnie inne. Mam nadzieję, że oba prezentują się na tyle dobrze, że zdobędą Wasze uznanie. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. 












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz