DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

niedziela, 7 kwietnia 2019

Wielkanocne jajka z dekoracją.

Święta, idą wiosna trwa, a mnie ciągle się wydaje, że mam mnóstwo czasu. Już w przyszłym tygodniu święta będą na wyciągnięcie ręki, a przede mną jeszcze wiele pracy. Pomijam fakt świątecznych porządków i innych domowych prac, które jak na razie nie znajdują ze mna wspólnego języka. Za to wspólny język znalazłam z akrylowymi jajkami, które są zupełną nowością. Że też wcześniej nie pomyślałam o ich zrobieniu to się sobie dziwię. Pamiętam jednak wiele innych inspiracji do których zabierałam się kilka dobrych lat, dopiero dojrzałam do ich zrobienia po jakimiś czasie i taka sama sytuacja była z tymi jajkami. Najważniejsze, że udało mi się w końcu je wykonać i mam nadzieję, że efekt jest całkiem zadowalający. Jajko z fioletowym kwiatem jest większe i mierzy mniej więcej 15 cm, pozostałe mają mniejsze wymiary około 10 cm, ale wszystkie są równie wdzięczne i wprowadzają świąteczną atmosferę do każdego wnętrza. Myślę, że taka forma dekoracji to świetna alternatywa dla tradycyjnych stroików. Można je wykorzystać jako dekorację na stół, do okien lub do zawieszenia na kwietniku, wszystko zależy od Waszej inwencji twórczej i przypływu inspiracji. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.














Brak komentarzy :

Prześlij komentarz