DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 9 grudnia 2014

INSPIRACJA TYGODNIA - Banieczki z życzeniami.

Na pewno każdy z Was widział, a nawet trzymał w rękach takie plastikowe kulki, podobne do tych jakie są w jajkach niespodziankach. Tyle, że te o których ja mówię, często są w automatach z zabawkami dla dzieci, albo są w nich np. obuwie ochronne, które zakłada się na buty. Właśnie z takich kulek postanowiłam zrobić banieczki na choinkę. Początkowo miałam je całkiem zakleić, tak aby nie można ich było otworzyć, ale pomyślałam, że to może być całkiem ciekawy pomysł. Dlatego zrobiłam je w taki sposób, aby można je było otwierać. W środku zaś zostały pochowane małe karteczki z miłymi życzeniami, lub innymi słowami jakie chcielibyśmy napisać komuś bliskiemu. Takie banieczki możecie podarować komuś z rodziny, przyjaciołom lub postawić na talerzykach każdemu z gości przy wigilijnym stole. Taki prezent na pewno będzie bardzo miłym akcentem, a poza  tym można napisać kilka ciepłych słów, które z pewnością będą dla kogoś wiele znaczyły. 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz