DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 30 grudnia 2014

Sylwestrowy mix.

Ponieważ przed nami Sylwestrowa noc i każdy z nas na swój własny sposób będzie spędzał ten wieczór, dlatego przygotowałam dla Was kilka inspiracji związanych właśnie z tą  chwilą. Mam nadzieję, że niezależnie od tego gdzie będziecie to impreza będzie wyjątkowa. Najważniejsze, żeby mieć wokół siebie bliskich ludzi, którzy lubią szaleć i imprezować. 
Ja pozwolę sobie na pewną prywatę i zajrzę do przeszłości i wspólnego imprezowania z  moimi znajomymi. Nawet śniło mi się tej nocy, że znowu w starym składzie imprezujemy i to na Sylwestra. Bardzo bym się ucieszyła, gdybyśmy znowu mogły potańczyć na stołach, blatach i powygłupiać się jak za dawnych lat. Na pewno osoby, które będą to czytać domyślą się, że chodzi właśnie o nie. I powiem Wam coś dziewczyny, bez Was już dawno się tak nie bawiłam, może po 40- stce uda nam się jeszcze powtórzyć ten czas. A ten sen zapowiadał się tak realistycznie. Dawny skład, ale by to było świetnie.......... 
Pozdrowienia dla zainteresowanych. No rozpisałam się trochę ,ale naprawdę brakuje mi tamtych chwil i wracam do nich z wielką radością i czasem śmieje się pod nosem z tego. Wieczory panieńskie, spotkania przy kociołku, zawijanie w dywan :P - no to wszyscy pamiętają :P. Buziaki dla wszystkich o kim mowa i dla tych, którzy właśnie poznali małą cześć mojej histori. 
Teraz kilka inspiracji Sylwestrowych, abyście poczuli klimat tej nocy. Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU.








Inspiracje zaczerpnięte ze stron: bialeinspiracje.pl ; boska.pl ; deccoria.pl ; mowimyjak.pl ; urzadzamy.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz