DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

niedziela, 28 grudnia 2014

Lapis Lazuli i Angelit.

Prezenty pod choinką były wyjątkowe zwłaszcza jeden od mojego synka, który wykonał włąsnoręcznie.  Moje zaskoczenie było wielkie gdy zobaczyłam tak wyjątkowy prezent. Ukrywał przede mną te urocze bransoletki, żeby sprawić mi jeszcze większą radość. Już teraz wiem dlaczego taką konspirację przeprowadzał jeszcze kilka dni przed wigilią. Bransoletki są naprawdę śliczne, zresztą takie od serca i to od własnego dziecka to wartość wręcz nie do opisania. Ciepło się na sercu robi w takich chwilach, kiedy dziecko pamięta o mamie w taki sposób. Poniżej kilka zdjęć bransoletek od mojego synka, które dostałam na prezent gwiazdkowy. Bransoletki zostały zrobione z kamieni szlachetnych. Szafirowe kamienie to Lapis lazuli, a jasno niebieskie to Angelity. Kompozycja, dodatki i pomysł na zrobienie bransoletek należą do mojego synka, któremu odrobinkę pomagała ciocia. :)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz