DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 23 grudnia 2014

Prezentów czas.

Lubimy dostawać prezenty i to chyba nic nowego. Zwłaszcza dzieci uwielbiają rozdzierać pakuneczki, które zostały przygotowane z myślą o nich. Zresztą dorośli chyba też czerpią z tego wielką frajdę. Ja napewno. Dziś mam dla Was kilka prezentów. Pomysłów na zapakowanie prezentów jest wiele i można naprawdę mieć wiele przyjemności z ich pakowania. Ja badzo lubię pakować prezenty dla bliskich mi osób i staram się zawsze dodać kilka akcentów i detali, które uczynią to opakowanie wyjątkowym. Co prawda niektórzy w ogóle nie zwracają na to uwagi, ale ja zwracam i pakując prezenty staram się aby miały taką formę i kształt, jaki sama chciałabym dostać. A jak Wam idzie pakowanie prezentów?








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz