DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 3 kwietnia 2015

Wielkanocny zestaw Shabby chic.

Wczoraj naszła mnie jakaś wielka ochota na  zrobienie czegoś w stylu shabby chic. Długo nie myślałam nad konstrukcją i dekoracją. Ważne było dla mnie również to,że koniecznie chciałam pokazać Wam go jeszcze dzisiaj w przedsiątecznej atmosferze. Choć za oknem wydawało by się raczej aura pasująca do Bożego Narodzenia, ale ten zestaw zdecydowanie mówi "nie" zimowej aurze i uparacie idzie ku wiosennym klimatom. Króliczek i jajeczko wykonane z materiału a'la len ozdobiony koronkami i szczyptą mojej wizji.
 Mam nadzieję, że w Waszych domach również panuje wiosenna atmosfera i zapach świeżych kwiatów, zielonego bukszpanu i oczywiście świątecznych wypieków oraz chrzanu z jajkiem i świątecznego żurku. Dobrego dnia.
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz