DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 11 kwietnia 2015

Wiosenny balkon.

Niektórzy z Was napewno pamiętają post o balkonach i ogrodach. Postanowiłam powrócić do tego tematu w nowym sezonie wiosenno- letnim, który poniękąd już się rozpoczął. Nie wiem jak u Was, ale u mnie dziś była piękna słoneczna pogoda, ciepło wyjątkowo, czego nie można było powiedzieć jeszcze tydzień temu, kiedy Wielkanoc raczej przypominała Boże Narodzenie. W związku z tą jakże piekną pogodą, zapanowała w mojej głowie taka ogrodowo- balkonowa obsesja. 
Miejsce gdzie można złapać oddech, gdzie można pogadać a jednocześnie być na powietrzu. Choć mój balkon nie przypomina tych inspiracji, które  widzicie, to zawsze sobie powtarzam, że jeszcze wszystko przed nim. Jeszcze może tak wyglądać oczywiście. Moje kwiatki, które zimują na klatce schodowej już wołają, żeby je wygonić na balkon, ale póki co jeszcze tego nie zrobię z obawy przed ewentualnymi przymrozkami. Kolorowe i smakowite inspiracje dla Was. Inspirujmy się i działajmy.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz