DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 30 kwietnia 2015

Opiekun dla Malucha.

Już od jakiegoś czasu myślałam o namalowaniu tudzież naszkicowaniu Aniołka w postaci małego dziecka. To motyw, który na pewno wielu z Was widziało i nie będę oryginalna, ale ten widok zawsze mnie chwyta za serce, a że ostatnio jakoś taka sentymentalna i wrażliwa jestem, więc postanowiłam narysować takiego Aniołka. Taki widok daje poczucie bezpieczeństwa i pozytywnego myślenia. Szkic nie ma jeszcze ramki, ale może już niebawem jakaś się dla niego znajdzie, albo trafi w jakieś małe rączki, kto wie.
 Powstał dziś przed południem w przypływie jakiejś niezidentyfikowanej energii i jest teraz przed Wami. Został narysowany ołówkiem na bloku płóciennym, stąd te charakterystyczne kropeczki. Taki obrazek to fajny prezent dla malucha, starszaka, a że przed nami  czas Komunii Świętych, więc może być też świetnym pomysłem na prezent pamiątkowy z tej okazji.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz