DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 2 kwietnia 2015

Wielka pisana.

Ostatnio zupełnie nie miałam czasu, żeby pisać dla Was. Prawda jest taka, że ciągnie się za mną pasmo chorób, ale mam nadzieję, że to już koniec. Czas szybko leci i już jesteśmy u progu Świąt. Ponieważ mamy obecnie Wielki Tydzień, a dziś wypada Wielki czwartek w związku z tym  postanowiłam  pokazać wam "Wielką pisanę". Dlaczego wielką - bo jest dość duża - wysokość zeszytu A4.  Wielka pisana wisi na oknie mojego syna, jako dekoracja Świąteczna. Ma dwustronną kolorystykę, na której są dwa rodzaje ozdób - tak dla urozmaicenia, aby nie było nudno. W jeden dzień będzie na niebiesko a w drugi na czerwowno. Ma być kolorowo i wesoło, bo to co za oknem, w prawia mnie hm......., w niezbyt dobry nastrój. Dlatego mam nadzieję, że Święta podgrzejecie sobie rodzinna atmosferą i wspólnym dzieleniem się jajkiem.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz