DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 23 grudnia 2015

Na gwiazdkę muszą być prezenty.

Jak co roku tak i teraz staram się Wam pokazać inspiracje związane z pakowaniem prezentów. Powiem Wam, że bardzo lubię ten rytuał, bo wiąże się z obdarowywaniem bliskich osób. Przecież o to chodzi, żeby był uśmiech na twarzy, radość i ciekawość z rozpakowywania prezentów. W tym roku również postawiłam na szary papier, który jest po prostu fenomenalny i bardzo praktyczny. Nie ujmuje nic kolorowym papierom ani torebkom ,ale szary papier jest świetną bazą do stworzenia czegoś ciekawego i oryginalnego. Prezenty zostały ozdobione złotą gwiazdką na druciku, kolorowymi wstążkami, gałązką oraz jemiołą, podkładem do prezentów była filcowa śnieżynka i papierowe wycinanki, które wczoraj udało mi się "wystrugać" nożyczkami. Mam nadzieję, że Wasze prezenty są równie piękne i przede wszystkim szczere. Bo chodzi o to, żeby w sercach każdego w tym wyjątkowym czasie panował pokój i radość, prezenty to drugoplanowa sprawa. To dodatek do tego, żeby ubogacić ten wspaniały czas. Ale nie będę oszukiwać, że prezenty miło jest dostawać, miło rozpakowywać i cieszyć się z nich. Ja w tym roku większość prezentów robiłam ręcznie, które widzieliście wcześniej na blogu : albumik dla maluszka, herbaciarka, serce drewniane z koralikami. 
Mam tylko nadzieję, że obdarowani będę zadowoleni. Pozdrawiam i mnóstwo pozytywnych wibracji. 










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz