DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 30 grudnia 2015

Sylwestrowe dekoracje.


Sylwester przed nami. Każdy spędza go na różne sposoby, niektórzy idą na wielki bal, inni będą mieć tzw. domówkę ze znajomymi, inni znowu będą siedzieć pod kocem z grubymi skarpetami na nogach i ciepłą herbatką w ręce. Ja postanowiłam trochę Wam przybliżyć ten klimat Sylwestrowego szaleństwa i dziś pokazać dekorację w sam raz na rozpoczynający się karnawał. Papierowe kule, które wyglądają jak pompony, mogą być równie eleganckie i dać ciekawy efekt. Pamiętam, kiedy byłam jeszcze w podstawówce, takie kule robiło się na zajęciach techniki, albo plastyki. Powiem Wam, że naprawdę są fantastyczne. Do tego dołożyłam jeszcze harmonijkowe koło. Dziewczyny na pewno pamiętają wachlarzyki, które robiły jeszcze w zerówce. Ja to dobrze pamiętam. Warto więc przypomnieć sobie swoje dzieciństwo i pokazać je w nieco innej odsłonie. Mam nadzieję, że Wasz Sylwester też będzie wyjątkowy. Do zobaczenia jutro. Mnóstwo pozytywnych wibracji.




















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz