DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 11 sierpnia 2016

Balkonowe leniuchowanie.

Dalej jestem w wypoczynkowym klimacie, choć on nie wiele ma wspólnego z moją codziennością. Mimo wszystko samo myślenie o wypoczynku i tworzenie takiego klimatu już w jakimś stopniu działa na mnie odprężająco. Warto czasem wyprostować nogi, poczuć wiatr między stopami, albo wypić spokojnie jakiś pyszny koktajl. Choć mnie trudno osiągnąć ten najwyższy stopień "wtajemniczenia", to małe skrawki czasu, czasem udaje mi się wykorzystać do przysłowiowego rozprostowania nóg. Dziś zapraszam Was na małe hamakowanie i chwilę radosnego leniuchowania.
Może i Wam udzieli się ten klimat i w końcu znajdziecie chwilę, żeby odpocząć. Tak czy inaczej ja życzę Wam tego bardzo gorąco i zachęcam do odpoczynku, jeżeli macie na to tylko czas i ochotę. Bo myślę, że z tym drugim nie będziecie mieć problemu. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz