DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 3 sierpnia 2016

Filcowe etui.

Od dłuższego czasu szykowałam się do tego, żeby uszyć etui na laptopa. O ile projekt miałam już w głowie, to jednak brakowało mi jakiegoś bodźca, żeby rozpocząć pracę nad nim. Oczywiście moja maszyna niestety  jest trochę kapryśna, dlatego  etui ma nieco małych niedociągnięć, ale to tzw. prototyp. Mimo wszystko ja lubię czasem takie niedociągnięcia, bo wtedy dany przedmiot zyskuje swój oryginalny wygląd i drugiego takiego samego nikt nie będzie miał. Tak czy inaczej etui wykonane jest z grubego filcu z białymi elementami dekoracyjnymi i oczywiście z guzikami w kolorze fuksji dla ożywienia kolorystyki. Pasek przytrzymujący klapę jest również przystosowany do ręki, aby wygodniej i bardziej komfortowo nosić laptopa. Całe etui ma być nie tylko futerałem na sprzęt, ale ma być ozdobą i cieszyć oko. Mam nadzieję, że cały efekt udało mi się uzyskać.  Myślę, że takie etui może być również wspaniałym dodatkiem do codziennej stylizacji. Nieszablonowy futerał na sprzęt, który przykuwa uwagę i dodaje animuszu. Co wy na to? Ja jestem za. Jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji dla WAS.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz