DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 9 sierpnia 2016

Kolorowe biwakowanie.

Czas wakacji trwa w najlepsze, ale nie każdy ma okazję gdzieś wyjechać. Trudno mi powiedzieć, czy jeszcze ktoś wyjeżdża na biwaki lub po prostu na wakacje po namiotami. Dawno już tego nie praktykowałam, ale jeszcze kilkanaście lat temu, razem z moimi znajomymi codziennie nocowaliśmy pod namiotami i za każdym razem w innym miejscu. Byliśmy na pielgrzymce, więc każdy dzień kończył się rozbijaniem namiotów. Jak sobie pomyślę, że to było kilkanaście lat temu - jak to brzmi, bo kilka lat temu brzmiałoby o wiele lepiej. Cóż czas pędzi jak szalony a my razem z nim zbieramy coraz więcej wspomnień. Jeżeli nie wszyscy mają możliwość jechać pod namiot, to mogą zafundować swoim dzieciom, mały namiocik w pokoju. Choć ja budowałam takie namioty z koców i innych prześcieradeł i to była największa atrakcja. Mimo wszystko mieć w pokoju swój własny namiot , który nie zawali się nagle jak ktoś mocniej siądzie na jednym z końców koca, byłoby całkiem nieźle a przy tym jego mieszkaniec miałby choć namiastkę wakacyjnej przygody. 
Zatem mam dla Was kilka inspiracji związanych z namiotem, a przygodę z nim związaną musicie dopisać sami. Myślę, że dzieci będą najlepszymi autorami. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.

Źródła inspiracji : dekoratoramator.pldom.pldomzpomyslem.pllovingit.plpodobasie.netpytanieomieszkanie.pl;   zszywka.pl












1 komentarz :