DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 28 października 2016

Home.........

Każdy dom ma duszę, bo my jesteśmy jego częścią. Jakkolwiek jest urządzony, widać w nim nas samych. Ja gdybym mogła zmieniałabym w domu wszystko co najmniej dwa razy w tygodniu, tak żeby nie było nudno. Oczywiście jest to czasem trudne, ale z drugiej strony małe zmiany, też dodają świeżości naszemu wnętrzu, a my zyskujemy jakby nowy oddech. Dziś mała zmiana, o której myślałam już jakiś czas temu. 
Łóżko w mojej sypialni ustawione jest pod ścianą, która często narażona jest na zabrudzenia, gdy dzieci w szalonym tańcu uderzają stopami, albo opierają się o nią częściej niż zwykle. Ogólnie większość ścian o jasnych kolorach bardziej się brudzi, ale też wszystko bardziej na nich widać. Postanowiłam zrobić poduszki, które są takim przenośnym oparciem i ochraniaczem na ścianę, a przy tym stanowią swoistą ozdobę. Poduszki są już wysłużone i być może pokuszę się na nowe wypełnienia. Póki co mam te i nie zawahałam się ich użyć. Naszyłam na nich litery, które w całości utworzyły słowo "HOME". Może to oklepane, ale co tam, to był poryw, spontaniczny zabieg, także nie wnikałam w szczegóły. Mam nadzieję, że będą spełniały swoje zadanie. Miłego dnia i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz