DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 21 czerwca 2017

Serce na zygzakach.

Wakacje, znów będą wakacje, napewno mam racje, wakacje będą już! Zapewne dzieci cieszą się z tego faktu bardziej niż dorośli. Ale tym rodzicom co odliczają już dni do urlopu wakacje raczej kojarzą się pozytywnie. To przecież czas radości, wypoczynku i niesamowitych przygód. Ja chętniej powracam do swoich lat dzieciństwa, kiedy z utęsknieniem czekałam  na wakacje. Zaraz po zakończeniu roku, czułam takie motyle w brzuchu, że przede mną wiele dni zabawy i wolnego niczym nie zmąconego czasu. Jak o tym pomyślę, to czuję powiew pozytywnej energii. Mam nadzieję, że większość dzieci ma takie same odczucia w tym również moje. Choć różnica w obecnym spędzaniu wakacji znacznie odbiega od tych, które ja przeżywałam, biorąc pod uwagę obecny świat smarfonów, laptopów itp i itd. Nie muszę omawiać tego tematu, bo sami jestesmy tego świadkami. Mimo wszystko możemy to zmieniać i starać się spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu, korzystając z dobroci natury i pieknej pogody. Tym optymistycznym wstępem zapraszam Was na dzisiejszy post. A w nim poduszka z sercem na zygzakach. Brzmi zwiariowanie. Ale duet z nich doskonały i świetnie razem wyglądają, dlatego potwierdza się to, że wszystko co zwiariowane jest świetne i wspaniałe. I tego będę się trzymać :). Mnóstwo pozytywnych wibracji dla WAS.




2 komentarze :

  1. Piękna poducha i zarazem super ozdoba! Wg mnie nie tylko do pokoju dziecięcego, nie pogardziłabym taką poduszeczką :) Kolorystycznie idealna :)

    OdpowiedzUsuń