DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 29 czerwca 2017

Lustro shabby chic by DZIAMA.

W końcu udało mi się zrealizować kolejne zadanie, które odkładałam już od pół roku. Za każdym razem kiedy przechodziłam koło tego lustra wiedziałam, że muszę się za nie zabrać. Tak mijały kolejne miesiące, aż nadszedł dzień, kiedy poczułam wiatr w żagle. Zamysł był jeden, pomalować ramę na biało a po wyschnięciu nadać jej nieco charakteru poprzez przetarcia, które zrobiłam papierem ściernym. Są bardzo delikatne wręcz niewidoczne z daleka. Lustro zyskało nieco świeżości a mój przedpokój nieco się rozjaśnił. Teraz nikt nie przejdzie obok niego obojętnie. 
Zrobiłam mały test. Nie mówiąc nic mojej córce, o tym cokolwiek zmieniłam w domu, czekałam czy po wejściu do domu zauważy zmianę. Nie zdążyłam ściągnąć nawet butów a tajemnica została odkryta natychmiast.  Inaczej było z moim synem, no cóż mężczyźni mają nieco inne spojrzenie.  Wynik tego testu jest taki, że raczej kobiety zauważają zmiany, dla mężczyzn one albo nie istnieją albo nie mają znaczenia, albo udają, że nie widzą.
Mnóstwo pozytywnych wibracji.










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz