DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 14 czerwca 2017

Zróbmy sobie odpoczynek.

Ten czas tak szybko leci. Ja zaglądam tutaj zdecydowanie za mało. Niestety odkąd zrobiło się ciepło większość  czasu spędzam poza domem prawie do pory nocnej. Robię po prostu wszystko a czasu na twórcze inspiracje gdzieś zeszły na drugi plan. Gdy przychodzi wieczór i chwila dla siebie, jestem  zadowolona, że w końcu będę miała na coś czas, usypiam podczas usypiania mojej córki, mówiąc, że kładę się tylko na moment. Gdy budzę się o północy wszystkie moje plany właśnie poszły spać, a ja idę myć zęby z półotwartymi oczami i idę spać. No i tak codziennie, mniej więcej. Dziś jednak nadszedł lepszy dzień i chwila, żeby dać coś od siebie. Ponieważ czas balkonowego i ogrodowego leniuchowania trwa, postanowiłam zrobić dla Was małą aranżację kącika relaksacyjnego. Jak to bywa z aranżacjami, ta również była spontanicznym przedsięwzięciem. No i wyszło coś takiego. Po prostu czas na odpoczynek. Mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was. 
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz