DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 24 czerwca 2017

Uskrzydlij się.

Przyszedł czas na konkretny design. Takie coś, to tygryski lubią najbardziej. 
Z bawełnianymi koszulkami ze skrzydłami, spotkałam się już wiele razy co prawda przez internetowe okno, ale to już jakaś forma spotkania. Wtedy obiecałam sobie, że spróbuję stworzyć swój własny projekt anielskich skrzydełek - moje są tylko anielskie ;) Zależało mi aby skierowane były ku górze, czyli rozłożone do lotu nie zaś ściągnięte na dół. Było to  dla mnie istotne, gdyż wydają mi się atrybutem gotowości do działania, inicjują radość i optymizm. Dlatego powstały właśnie w takiej formie. Dodałam im trochę koloru niebieskiego i zielonego, żeby nadać im trochę charakteru, spokoju a zarazem ekspresji. Wszystko ręcznie malowane. Mam nadzieję, że pomysł i design się Wam spodobał i nabraliście trochę optymistycznego nastroju. Korzystajcie z pięknej pogody i wystawcie swoje ciałko na działanie promieni słonecznych, one też dodają energii. Pamiętajcie o filtrach i innych takich gadżetach. Mnóstwo pozytywnych wibracji. 






3 komentarze :

  1. Rewelacja, super to wygląda! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś zrobiłam skrzydła na plecach skórzanej kurtki ale z szablonu , za to twoje są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń