DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 13 czerwca 2018

Biała poszewka, idealnym płótnem.

Dlaczego płótna do malowania są białe, a nie czerwone? Nie będę wymyślać górnolotonych faktów i przekonywać Was, że tak jest i już, ale może trzeba wyjśc o krok dalej i zrobić płótna we wszystkich kolorach? Czemu nie. Ja jestem zdolna to zrobić. Jednak białe płótna są idealną bazą do wykreowania, ciekawego wzronictwa. Od wieków malarze, toworzyli na płótnach i nie od parady łacińkie stwierdzenie "tabula rasa" (czysta karta)  ma w tym jakiś sens. Przecież to baza do stworzenia dzieła, przelania emocji, udokumentowania jakiegoś wydarzenia (np. "Hołd Pruski" - Matejki).  Sami widzicie, że biała baza to po prostu najlepsza opcja. Poza tym, kolory na białej powierzchni wyglądają znacznie soczyściej i intensywniej. Dlatego i ja dziś mam dla Was taką białą bazę w postaci poduszeczki, która stała się podkładem do namalowania skrzydeł. Kolorystyka biało - czarna jest mi bliska, jak wiecie. Akurat w tym wypadku, skrzydła prezentują się idealnie, wręcz tajemniczo i ma się wrażenie, że jest jeszcze druga strona, medalu- poduszki. Jeden mały element na tak dużej powierzchni, może całkowicie zmienić wygląd danej rzeczy. Nie potrzebne są ozdobniki, dodatkowe kolory, wystarczy minimalizm i wszystko się broni samo. Ale jako zwolenniczka stonowanych kolorów i minimalizmu, uważam że soczyste kolory, zwłaszcza zieleń dodają każdemu wnętrzu i każdej rzeczy niesamowitego wyglądu. Mało tego zieleń działa kojąco na nasze nerwy i uspokoja nasze emocje.  Zostawiam więc Was ze zdjęciami, napatrzcie się i sami oceńcie efekt. A ja idę pracować nad kolejnymi projektami bo trochę ich mam, a czas mnie niesamowicie goni. Mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz