DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

niedziela, 10 czerwca 2018

Literka F i worek z F.

Kolejne pięknie dni trwają, że aż cieżko oddech złapać. Nie tylko ze względu na temperatury, co nadmiar zajęć. W sumie nie o tym chciałam Wam pisać, a o kolejnych moich szyjątkach. Dziś mam dla Was literkę "F" jak fantastyczny kolega, mojego syna oraz worek z "F" dla fanastycznego kolegi o imieniu Filip. Zostajemy więc w fantastycznym klimacie tak jak na literkę "F" przystało. '
Worek uszyty został z  materiału dresowego w kolorze jasnego popielu z podszewką w marynistyczne wzory. Na niego  została  naszyta literka "F"  w pasiaki, nawiązujące do stylu podszewki. Gdyby ktoś nie wiedział, to elementy prezentu urodzinowego dla fanastycznego kolegi, u którego mój syn miał okazję być na fantastycznych urodzinach. Wszystko fantastycznie sie zgrało z literką F, więc czego chcieć więcej. Ja też staram się być w fantastycznym humorze. W prezentach dla męskiej części towarzystwa zawsze mam pewien problem, otóż chłopcy mają już "swoje lata", jakby nie patrzył misie i inne rajdówki raczej już odpadają, więc gdy przyjdzie mi utworzyć jakiś "draft" projektu, zawsze stawiam na pierwszym miejscu na praktyczność, ale również i na to, żeby dana rzecz była dopasowana wiekowo. Dlatego prezenty dla chłopców w wieku 10 lat i  wzwyż są już dla mnie wyzwaniem. Przecież nie uraczę ich  poduszką z żaglówką, tudzież innym zamkiem z rycerzem. Z dziewczynkami nawet w tym wieku, jest znacznie lepiej, a nawet powiedziałabym, będąc dalej w klimacie literki "F" - fantastycznie, ponieważ w tym temacie można bardziej poszaleć i nieco pokombinować. Dziewczęta są bardziej delikatne, nastawione na miłe i chrakterystyczne elementy, żywe kolory, zresztą wcale się temu nie dziwię, bo wiem jak to jest, w końcu jestem dziewczyną i wiele rzeczy mnie zachwyca bardziej niż męską część towarzystwa. Dlatego prezenty i akcesoria dla chłopców poczynając od wieku 10- sciu lat,  są zdecydowanie bardziej wymagające i potrzebuję na nie o wiele więcej czasu. Ale czego się nie robi, żeby spełniać marzenia i cieszyć się ze swojej pracy i radości innych. To najważniejsze. Mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz