DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 20 czerwca 2018

Literka M - wersja dla dziewczynki.

Pamiętacie post sprzed kilku dni, kiedy pisałam Wam o zamówieniu na tak tzw "last minute"? Obiecałam Wam, że w kolejnym poście napiszę właśnie o tym. Dlatego dzisiaj w całej krasie  przedstawiam Wam  literkę "M" dla naprawdę przebojowej dziewczynki. Prawdziwy z niej wulkan energii i najlepsza kumpela z siąsiedztwa moje bratanka. Spieszyłam się z jej uszyciem, bo jeszcze kilka rzeczy miałam do zrobienia w tym właśnie momencie, a niespodziewałam się takiego maratonu. Ale zawsze na takie awaryjne sytuacje jestem przygotowana., kto jak nie ja.  Tak czy inaczej literka powstała po burzliwych stylizacjach i dyskusjach, co ma być z czym połączone i jaka kolorystyka  ma być w duecie. Po tych półgodzinnych manewrach smsowo, telefoniczno mmsowych, moja bratowa, stwierdziła, że powołuje się na mój gust i moje doświadczenie. Ja uśmiechnęłam się szeroko i powiedziałam że większość osób, które są w tej samej sytuacji robi pass i  w rezultacie  pozostawia mi wolną rękę. No i tak jest przeważnie ze wszystkimi projektami. Poduszka w kształcie litery "M" ma dwie różne strony. Jedna z nich to znana Wam koniczyna marokańska, druga dziewczęca i radosna z motywami piór w stylu boho. Sami widzicie, że zawsze muszę stanąć na wyskości zadania.  Mam nadzieje, że również i w tym projecie udało mi się to osiągnąć.  Mnóstwo pozytywnych wibracji.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz