DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 21 lipca 2020

Basketball all the time - plakat.

Wydawało mi się, że mój proces tworzenia stanął w miejscu, a tu proszę czas inspiracji trwa. Chciałam wrzucić dzisiaj mix prac jakie udało mi się zrobić w ostatnim czasie, ale postanowiłam, że napiszę o plakacie, który zrobiłam dla mojego syna. Za jego wykonanie zabierałam się całe 3 miesiące. Jak tylko dowiedziałam się o epidemii, zrobiłam szybkie zakupy i postawiłam sobie zadanie, że skoro będziemy siedzieć w domu to ja napewno coś zrobię. I na tym się skończyło. Praca zdalna, nauka zdalna, wszystko zdalne,  a w mojej głowie pustka, tylko zdalne myślenie. To wszystko skutecznie zniechęciło mnie to robienia czegokolwiek, a przy tym brakowało mi pomysłu jaką techniką wykonać plakat. I tak upłynęły 3 miesiące nawet trochę więcej i pomału zaczął rodzić się pomysł, który jak widzicie zakończył się taką oto inspiracją. Wróciłam do szkicowania i powiem Wam, że potrafi być odprężające. Miłego dnia i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz