DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 22 marca 2016

Dekoracja Wielkanocna LAST MINUTE.

Czas ta szybko przeleciał mi przez palce, że nawet nie zauważyłam, że to już końcówka Wielkiego Postu i stoimy u progu Świąt. Bardzo mało było postów o dekoracjach Świątecznych, w porównaniu z okresem Bożego Narodzenia. Ale jak to bywa przed wiosną wszyscy dostają jakiegoś spowolnienia, chyba po zimowej aurze i ja zawsze ten czas przedwiosenny bardzo ciężko znoszę, chodzę zaspana, budzę się przed budzikiem i w ogóle ciężko czasem się zorganizować. Podobnie jest z dekoracją Wielkanocną, na którą zupełnie nie miałam czasu. Nie ma tego złego, bo można zrobić szybką dekorację na ostatnią chwilę. Oczywiście pójść do sklepu i kupić gotową, albo zrobić ją samemu. Wystarczy kupić plastikowe jajeczka na tasiemkach, których teraz jest pod dostatkiem we wszystkich sklepach. Wieszak drewniany i kilka dodatków, według uznania. Ja wykorzystałam koronkę, którą owinęłam wieszak, dodałam tiulowe kokardki, jajeczka zawiesiłam na sznureczkach i gotowe. Szybko, sprawnie i z efektem. To szybka dekoracja, dla osób, które naprawdę nie mają czasu, a nie chcą też kupować gotowych dekoracji w sklepie. Mam nadzieję, że trochę Was to zainspiruje. To dobra zabawa, w którą możecie również zaangażować dzieci. W moim przypadku, moja córcia była nieoceniona. Pozdrawiam i mnóstwo pozytywnych wibracji dla WAS kochani.

PS. Mam dla Was jeszcze jedną dekorację, ale to w następnym poście. 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz