DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 19 marca 2016

Poszeleść moimi uszami i łapami....... + KONKURS

Już za tydzień Święta, ja w kompletnym rozgardiaszu, nawet nie mam specjalnie żadnych Wielkanocnych dekoracji, ani ozdób. Ten czas, zupełnie tak szybko leci, że zupełnie się nie mogę odnaleźć. Co prawda wydaje mi się, że jestem zawalona robotą, a tutaj nic nie widać. Mam nadzieję, że nadrobię jeszcze wiele rzeczy, przez ten tydzień, ale wiem, że będzie to trudne. Póki co mam dla Was kilka fotek nowego króliczka z szeleszczącymi uszkami i nóżkami. Postanowiłam, że będzie on również bohaterem KONKURSU, który organizuje z myślą o Was. Mam nadzieję, że chętnie weźmiecie w nim udział. Wszystkie zasady będą poniżej zdjęć, wraz z witryną Konkursową, która również będzie zamieszczona na facebooku. Pozdrawiam Was ciepło i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.














KONKURS




Zasady konkursu:

Za pośrednictwem facebooka:

- pod zamieszczoną witryną konkursową deklarujecie chęć udziału w konkursie, pozostawiając 
komentarz- biorę udział
- udostępniacie witrynę konkursową na swoim profilu
- jeżeli macie ochotę polubić mój profil na facebooku : Dziama AND Inspiration to zapraszam, ale nie jest to wymogiem konkursu, jak również możecie, ale nie musicie, zaprosić jedną osobę do wzięcia udziału w konkursie. 



Ogłoszenie wyników nastąpi 30 marca 2016, czyli po Świętach.
Wśród wszystkich zgłoszeń wylosuję jednego zwycięzcę a informację umieszczę na moim profilu na facebooku: Dziama AND Inspiration

Życzę powodzenia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz